пятница, 10 октября 2008 г.

ტრენინგის მონაწილენი

ტრენინგი უტარდება ორ ჯგუფს, თითოეულ ჯგუფში არის ოთხი სკოლის ისტ მენეჯერი და რვა პედაგოგი. ტრენინგები ტარდება 10:00სთ–ზე და 14:00–სთ–ზე.


10:00სთ–ზე ტრენინგის მონაწილეთა სია:

ქეთინო ასაბაშვილი – 1საჯარო სკოლა, ფიზიკა, ინფორმატიკა;
ნანა ჭიღლაძე –1 საჯარო სკოლა,ქიმია–ბიოლოგიის პედაგოგი;
ელენე ნარიმანიძე –1 საჯარო სკოლა,სამოქალაქო განათლების პედაგოგი;
დალი ხარებაშვილი – მე– 2საჯარო სკოლა, ისტ მენეჯერი;
ნატო ლაჩაშვილი – მე–2 საჯარო სკოლა, ქართული ენა და ლიტერატურის პედაგოგი;
ხათუნა ბედენაშვილი –მე–2საჯარო სკოლა, ინგლისური ენის პედაგოგი;
ირინე პეტროსიანი – მე–3საჯარო სკოლა, ისტ მენეჯერი;
ნანა ჯგუბურია – მე–3საჯარო სკოლა, ბიოლოგიის პედაგოგი;
მარინე ბახტაძე – მე–3საჯარო სკოლა, ფიზიკიის პედაგოგი;
გიორგი სარალიძე –მე–4საჯარო სკოლა, ისტ მენეჯერი;
მარინა დობორჯგინიძე – მე–4საჯარო სკოლა, ინგლისური ენის პედაგოგი;
ვლადიმერ ბერუაშვილი – მე–4საჯარო სკოლა, ქიმიის პედაგოგი.



14:00–ზე ტრენინგის მონაწილეთა სია:

ლუიზა გოჩიაშვილი – მე–5საჯარო სკოლა, მენეჯერი;
ლალი მჭედლიშვილი – მე–5საჯარო სკოლა, ქართული ენის პედაგოგი;
ინგა გელაშვილი – მე–5საჯარო სკოლა,ინგლისური ენის პედაგოგოგი
ხათუნა ფიროსმანაშვილი – მე–6საჯარო სკოლა, გეოგრაფიის პედაგოგი;
თამარ დუჩიძე – მე–6საჯარო სკოლა, მათემატიკის პედაგოგი;
მანანა ლომიძე – მე–6საჯარო სკოლა, ისტ მენეჯერი;
გიორგი ქევხიშვილი – მე–7საჯარო სკოლა, ისტ მენეჯერი;
ნინო ბეგაძე – მე–7საჯარო სკოლა, ბიოლოგიის პედაგოგი;
თამარ კიკალიშვილი, მე–7საჯარო სკოლა, ფიზიკის პედაგოგი;
ქეთევან ჯაფარიძე – მე–8საჯარო სკოლა , ინფორმატიკის პედაგოგი;
ლალი გობეჯიშვილი – მე–8საჯარო სკოლა, ისტ მენეჯერი;
მარინა სუხიტაშვილი – მე–8საჯარო სკოლა, ინგლისური ენის პედაგოგი.

Комментариев нет: